Thursday, August 19, 2010

melancong dgn suami lagi besh kerw dgn kwan2 lagi best..???

salam..
bila aku tengok gambar orang melancong ke luar negara either dengan kawan or family masing-masing...tiba-tiba aku terfikir yang melancong dengan kwan2 or family atau suami lagi besh..
bagi pendapat aku,aku lebih suka berjalan dengan member daripada dengan suami..tapy kalau dapat suami yang memang sempoi habes n kaki berjalan cam aku gak memang terbaek ar kan..huhuh..
sebab aperw aku leh cakap cam coz ex aku selalu berulang ke luar negara tau atas alasn keje an..then suatu ari nie,time aq bergayut dengan dye,adek aq nak bercakap dengan ex bf..so,aq bagi je la...

"abg,bila abg nak bawak adek p luar negara,p US"...dengan penuh perasaan adek aq bercakap..

" g luar negara???wat aperw g sne???luar negara bukan aderw aperw pown.."dengan selambe gle bf aq jawab..

"abg dah slalu pegi memang la rse x derw paperw..."

"bkn la..betol la abg ckap,luar negar tue x derw paperw sgt ppown yang indah,.,Malaysia nie lagi aderw macam2..that why la orang putih ske datang sni.."

"ermmm..x pe lah.."dengan perasaan punah ranah..
"nah,kak wa..pakwe ang nie kedekut.."sambil menghempas hp kat aq dengan muka yang masam mencuka..

dari dialog nie aq dah boley nampak yang bila kahwin nanti,aq x derw la melancong sgt..tp kalau kalau aderw jodoh la..

so,better sebelum kahwin g melancong n berjalan puas2..ne tau t dapat suami yang kedekut sperti di ats nie kerw..wakakaka...time kahwin mmg la cakap t kite jelajahi laut china selayan sesama la..tp bila kahwin,pulau langkawi yang dekat,kentut leh dgr tue pown x sampi2 lagi..
haaa..dah jdi cam tue mmg punah segala impian la...

so,aperw pendapat korang????

by
fara.a.k.a fafau..

No comments:

Post a Comment