Sunday, July 18, 2010

resoRt At Melaka..

guys..
korang mesti nak tau resort-resort yang gempak-gempak yang boley dilawati kat melaka an..
meh cni aq tunjuk..siyes kalau korang tengok korang rse nak pegi..tempat dye memang tip top lah wa ckap ;lu..
bak kata aku kat housemate aku sbntar tadi..

" kalaulah tiap-tiap bulan aku dalam elaun 1000++..aku bawak korang pegi bercuti kat tempat-tempat nie..ditanggung smua oleh fafau.."


haa...cm 2 la bila fafau berangan..


meh sini kiat usha sket tempat-tempat nie..

 of course la nie cowboy town yang terkenal kt melaka an..

haa..nie pertunjukan yang sememnagnye mengagumkan..


waterpark pown aderw..dah letih-letih jalan boley la mandi-manda..


antara contoh bilik kat hotel kat situ..


dining room in rooms..


swimming pool..


korang leh riding unta lagi tau..


geng-geng red indians pown aderw kat sna..








haa...tue bawu kat A'Famosa Resort at Alor Gajah..belum lagi korang tgk resort yang bru bukak kat area ayer keroh..dekat jerw dengan kampus Utem..resort nie memang gempak..fee dye shaja pown dah gempak kowt..fee dye around RM700 per night..tapi bilik memang puas ati giler arr kalau dok pown an..
bak kata orang an,," luar setindan,dalam hotel 5 bintang kowt.."
meh kita tinjau sket...

WELCOME TO PHILEA RESORT AND SPA MELAKA...


haa..nie bawu entrance kepada resort nie..amcm,cantik an..





dining..




night view..


ballroom..



swimming pool..

ermmm..best x tempat-tempat yang aq tunjuk kat korang nie..nie baru separuh jerw tau tempat-tempat menarik..belum semua lagi..next post nanti korang akan dapat tgk gambar-gambar dari tempat kajian group aku...hayati n lawatilah malaysia...=D



2 comments:

  1. hoho... aku pun teringin nak gi kat hotel philea tuh.. keje nak lalu jer.. masuk yer haram.. huhu... fau.. serius ko nak blnje nih??

    ReplyDelete
  2. of course shafiqa sha oi...aq la blanje tp ko la yg byarnye...
    hahahaha..=p

    ReplyDelete